وبلاگ

اطلاعیه جدید بایننس:   دوستان عزیز بایننس به منظور تعیین تغییرات و بهبود در جهت…
احراز هویت بایننس
فهرست مطالب
اشتراک گذاری
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram

محدودیت جدید بایننس!!! آیا بایننس برای ایرانی ها تمام شده است؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اطلاعیه جدید بایننس:

 

دوستان عزیز بایننس

به منظور تعیین تغییرات و بهبود در جهت انطباق با استنداردهای جهانی، بایننس در حال بازنگری تولیدات و خدمات خود می باشد. جهت افزایش حفاظت کاربران و تامین محیط رمزنگاری شده امن برای همگی، بایننس تغییرات زیر را اعمال می کند:

1- اقدام فوری: همه کاربران جدید برای دسترسی به خدمات و محصولات بایننس، شامل معامله، نگهداری و خروج رمز ارز باید تاییدیه احراز هویت تا سطح متوسط را انجام دهند.

2- کاربران فعلی که هنوز احراز هویت متوسط را انجام نداده اند، حساب آنها به طور موقت به گزینه تنها خروج (withdraw only) تغییر خواهد کرد و تنها امکان خروج (Withdraw)، کنسل کردن پوزیشن، بستن پوزیشن و بازخرید برای آنها فعال خواهد بود.

این مرحله برای به حداقل رساندن مشکل برای کاربران از اکنون تا ساعت 00 تاریخ 19/10/2021 (28 مهر ساعت 3 صبح به وقت ایران) انجام می گیرد. به محض این که کاربران مرحله احراز هویت خود را تا حد متوسط انجام دهند، می توانند به کلیه خدمات و محصولات بایننس مجدد دسترسی داشته باشند.

بایننس قویا به کاربران توصیه می کند، که برای جلوگیری از تاخیر در فرایند احراز هویت و محدودیت دسترسی به سرعت احراز هویت خود را تا سطح متوسط تکمیل کنند.

بایننس اعلام می کند که این فرایند را برای کمک به تلاش های خود برای قوانین KYC و ضد پولشویی انجام می دهد. این موضوع حفاظت از کاربران را افزایش داده و از وقوع جرایم مالی جلوگیری می کند.

هشدار ریسک: معامله رمزارزها بازار پرریسکی است. معاملات خود را با احتیاط انجام دهید. بایننس سعی در ارائه کوین هایی مطمئن دارد، ولی در برابر ضررهای شما مسئول نیست.

از حمایت شما ممنونیم
تیم بایننس
20-8-2021

لازم به ذکر است مجموعه حامی آکادمی هیچ گونه مسئولیتی در قبال انتشار این خبر ندارد.

متن خبر:

https://www.binance.com/en/support/announcement/51bf294e26324211a4731ca998e110ca

امتیاز شما

دیدگاهتان را بنویسید