وبلاگ

اگر به دنبال تحلیل بیت کوین هستید، حتماً روزانه به سایت ما سر بزنید تا…
تحلیل تکنیکال هفتگی بیت کوین (ویدئو + متن) – جمعه 20 بهمن 1402
فهرست مطالب
اشتراک گذاری
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram

تحلیل تکنیکال هفتگی بیت کوین (ویدئو + متن) – جمعه 20 بهمن 1402

زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر به دنبال تحلیل بیت کوین هستید، حتماً روزانه به سایت ما سر بزنید تا بتوانید تحلیل‌های مهم و سیگنال‌های خرید و فروش بیت کوین را ببینید. اگر نمی‌دانید بیت کوین چیست، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله ها را بخوانید: دوره ورود به دنیای کریپتو دوره رایگان اورژانسی ارز دیجیتال

ویدیوی تحلیل تکنیکال هفتگی بیت کوین جمعه 20 بهمن 1402

 

تحلیل بیت کوین با استفاده از تحلیل زمانی

طبق تحلیل قبلی در دوم فوریه یک خط زمانی را مشخص کردیم ( طبق تصویر زیر خط فیروزه ای رنگ ) گفتیم که از این زمان به بعد سایکل جدیدی رخ می‌دهد که تا 29 جولای 2024 این روند صعودی ادامه پیدا می‌کند. تحلیل بیت کوین با استفاده از تحلیل زمانی

تحلیل زمانی چیست و چگونه صورت می‌گیرد؟

به طور کلی چارت ما در دو جهت حرکت می‌کند. جهت اول، حرکت از بالا به پایین است که این حرکت را با استفاده از ابزارهایی مثل کانال کشی، نواحی حمایت – مقاومت و … تحلیل می‌کنیم. جهت دوم، حرکت چارت در زمان است ( حرکت از چپ به راست ). در این مورد با توجه به سیکل های صعود و نزول قبلی و مدت زمانی که این سیکل ها طول کشیده اند، می‌توانیم ادامه ی روند را از نظر زمانی پیش بینی کرده و به دست آوریم.

تحلیل هفتگی بیت کوین با استفاده از ایچیموکو

با توجه به شکل زیر این حالتی که در حال حاضر در تایم فریم هفتگی بیت کوین وجود دارد، صعودی ترین حالت ممکن چارت است. تحلیل هفتگی بیت کوین با استفاده از ایچیموکو در این حالت، قیمت بالای خط تنکانسن است و تنکانسن بالای خط کیجونسن است و ابر هم مثبت است و چیکو اسپن هم بالای همه اینهاست. در کندل هفتگی، هفته قبل عدد 38400 که یک محدوده حمایتی ماژور بود و قیمت به آن رسید و اصلاح کرد.
نکته مهم: در حال حاضر خرید بیت کوین در یک کندل سبز هفتگی به این قدرتمندی و در بالای این کندل اشتباه است. و نکته بعدی اگر در نواحی پایین تر خرید کرده اید می‌توانبد سیو سود انجام دهبد.
در حال حاضر جو بازار بسیار صعودی است. حتی این موضوع در شبکه های اجتماعی دیده می‌شود. در چنین شرایطی بهتر است مقداری احتیاط کرد.( توضیحات کامل را در ویدیو ببینید) لازم به ذکر است که تنها ارز ضد تورم در جهان بیت کوین است. این کارایی سبب طمع افراد دارای قدرت و ثروت می‌شود.

تحلیل روزانه بیت کوین با استفاده از ایچیموکو

تحلیل روزانه بیت کوین با استفاده از ایچیموکو در تایم فریم دیلی بیت کوین، ابر کومو یک کراس منفی کرده و دوباره در حال تبدیل شدن به کراس مثبت است. در حال حاضر  قیمت با قدرت زیادی توانسته افزایش پیدا کند و از داخل ابر بیرون بیاید. تنکانسن به دنبال قیمت است ولی خط کیجونسن فعلا همچنان زیر قیمت قرار دارد. نکته مثبت این است که چیکو اسپن همچنان بالای همه قرار دارد و قیمت را صعودی به ما نشان می‌دهد.

پیش بینی روند بیت کوین

پیش بینی روند بیت کوین در حال حاضر طبق تصویر زیر در یک زون مقاومتی خیلی ماژوری هستیم. همانطور که در تحلیل های قبلی گفتیم این زون منشا ریزش قبلی بیت کوین بوده است و از عدد 47، 48 هزار دلار بیت کوین را تا قیمت 16 هزار دلار پایین آورده است. ما کلوز معتبری بالای این خط نداشته ایم و تا زمانی که چنین کلوزی بالای 48 هزار دلار و در تایم فریم دیلی ( یا 4 ساعته) نداشته باشیم، نمی‌توانیم شکست این مقاومت مهم ماژور را تایید کنیم. تا زمانی که این مقاومت شکسته نشود ما همچنان به فکر اصلاح هستیم. از 38 هزار دلار تا 48 هزار دلار یک محدوده وسیع برای بیت است که مدتی است بیت کوین در حال نوسان و در حالت فشردگی در این ناحیه است. در حال حاضر به یک مقاومت قدرتمند رسیده ایم. احتمال اصلاح وجود دارد. و  حتما حواستان به سیو سود باشد.

لینک ثبت نام در بروکر ای پلنت با 20 درصد بونوس خوش آمد گویی

لینک ثبت نام در صرافی کریپتو بینگ ایکس با تخفیف کارمزد و جوایز ویژه

1/5

دیدگاهتان را بنویسید